17.3.2009

Tillkutyö- ja ompeluhaaveita

Olen haaveillut jo pidempään tilkkutäkin tekemisestä ja hiljalleen minulla alkaa olemaan kankaita sen verran, että voisi jopa aloittaa. Välineitäkin on hankittuna jo kuten viivottimet, leikkuri ja alusta. Nyt pitäisi vain uskaltaa tarttua toimeen ja yrittää.

Nämä kankaat on ostettu Get Knittedistä ja Gone To Earthistä. Kyseessä on Amy Butlerin kankaat joiden hamstrauksen syynä ovat vain ja ainoastaan netin syövereissä näkemäni ihanuudet. Hetkellisessä mielenhäiriössä kuvittelin osaavani tehdä jotain yhtä hienoa.

Henkiseksi tueksi tilasin Amy Butler's In Stitches -kirjan jossa on onneksi hyvät ja selkeät ohjeet kaikkiin työvaiheisiin joten tumpelo kuten minä ehkä pysyy mukana menossa. Tässä muutama esimerkki kirjan ohjeista.

Kokeilematta on vaikea sanoa kuinka vaikeita projektit ovat, mutta ainakin minun taidoillani ne vaikuttavat haasteellisilta ennakkoon, toteutettavissa olevilta kuitenkin. Kirjassa on kuitenkin useampi malli jota tekisi mieli kokeilla. Amy Butlerilta löytyy omat sivut missä riittää kaikkea kaunista ja houkuttelevaa. En suosittele helposti sortuville :) edes vilkaisua tai käy kuten minulle.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oliko ihan pakko laittaa tuo linkki?! Vietin siellä 30 sekuntia ja oli pakko tulla pois -en tohtinu kattella enempää. Pakko mennä tuonne uudelleen, kunhan kestän sen taas ;)

Kivoja kankaita sulle, esittelethän tuotoksetkin sitten :)

Mari kirjoitti...

:) Esittelen kyllä tuotokseni, jos jotain saan aikaiseksi.