17.3.2009

Monsterilanka on selätetty!

Mahdoton Nalle-lanka on vainonnut minun tekemisiäni jo vuosia (no ehkä vähän liioitellen) ja nyt olen selättänyt sen. Jollei muuhun käyttöön kelpaa niin siitä tulee kotitakki minulle. Malliksi valikoitui Knittystä Amelia ja aloitin neulomisen jo useampia viikkoja sitten, mutta jostain syystä ei tehnyt mieli mainostaa sitä vaan olen katsellut pääsenkö ikinä maaliin. Nyt näyttää sille, että tästä tulee takki oikeasti. Ainoa asia mikä harmittaa on kamalan näköinen neulepinta, mutta vielä on hiukan toivoa jospa kastelu ja pingottaminen saisi sitä hiukan asettumaan. Malli on todella kaunis ja luulen, että se olisi todella mieluinen jostain nätimmästä langasta tehtynä ja pääsisi kunnolla käyttöön. Epäilen vaan, että kun saan tämän tehtyä valmiiksi minua ei ihan heti huvita tehdä toista samanlaista.

Lisää sukkalankaa saapui viime viikolla kera IK:n ja DK:n Stash Fine Yarnsista. Lankatalo Tapion kaupastakin on tulossa vielä (öhöm) jotain pientä, että jospa nyt sitten taas rajoittaisin hamstrausta, että pääsisin edellisistäkin edes osittain eroon.

Ei kommentteja: